
Kliknite na določen predmet za ogled zahtev, video posnetkov in morebitnih navodil.
Stran za vsak posamezni predmet oz. seminar bo osvežena sproti, kot se bodo odvijali seminarji.





















Informacije za študente
Dragi študenti!
Dobrodošli v izobraževalnem programu Biblinar, kjer smo navdušeni, da ste se nam pridružili na tej učni poti. Biblinar je en program, ki služi Sloveniji v dveh izobraževalnih središčih, z različnimi načini posredovanja, ki ustrezajo vsem vašim potrebam. Tukaj vam želimo pomagati pri usmeritvi v program Biblinar in o tem, kako boste najbolje uspeli. Cilj Biblinarja je poslušnost Božji besedi, da bi vsakemu verniku pomagali preučevati in se naučiti več o Svetem pismu, ter tako pomagali verniku pri služenju svoji družini, službi za Boga, pri delu in družbenih odgovornostih.
- 01
Študenti bodo prejeli oceno od svojega izobraževalnega središča, ko bodo predložili in opravili vse naloge določenega predmeta. Sistem ocenjevanja bo potekal po lestvici od 1 do 5, kot sledi:
Študenti in akademiki
ETCS (European Transfer Credit System) (slo. KT: dodeljevanje akademskih kreditnih točk) je način štetja oziroma vrednotenje količine dela, ki ga mora študent opraviti za vsak predmet. 1 ETCS ali 1 KT je enakovredna 25-30 ur dela. Vsakemu predmetu bomo dodelili ETCS (KT), da bi pomagali študentom razumeti zahtevo obremenitve dela in prav tako profesorjem pri pripravi.
V vednost, ta izobraževalni program je odobrilo vodstvo Binkoštne cerkve v R Sloveniji in ni akreditiran s strani neke univerze. Vsi pa, ki bi se morebiti odločili za reden študij, bodo imeli določene opcije.
Študent bo moral pridobiti 50 ETCS (KT), da bo diplomiral in dobil Diplomo za opravljanje službe za Boga, ki jo bo prejel od Binkoštne cerkve v R Sloveniji.
- 02
Verjamemo, da je študij pomemben del našega učenstva in kot taki želimo spodbujati najvišje standarde dela. V mnogih pogledih, ko predložimo svoje naloge in zahteve za seminar, delamo kot Jezusu, našemu Gospodu in Odrešeniku. V okviru učenstva želimo spodbujati določene standarde in prakse, ki bodo spoštovale seminarje, predavanja in pomagale študentom, če se odločijo za reden študij po Biblinarju.
· Vse naloge je treba oddati na: biblinarbc@gmail.com
· Vsako nalogo je treba začeti v novi datoteki ali eseju.
· Prosimo, dodajte številke strani na dno vsake strani.
· Vsaka naloga mora vsebovati glavno stran: vaše ime, lokacijo izobraževalnega središča, ime seminarja oz. predmeta, ime profesorja, ime naloge (branje knjige, izjava o ogledu videoposnetkov ali naslov eseja) in datum (glej primer spodaj).
· Zahteve seminarja bodo profesorji posameznega predmeta jasno razložili na začetku predavanj. Poleg tega bodo te zahteve navedene na sistemu Moodle.
- 03
Zelo smo privilegirani, da imamo na voljo platformo Moodle, ki nam omogoča, da hkrati izvajamo seminarje v živo na spletu po vsej Sloveniji.
· Ko se prijavite na Biblinar, boste dodani v sistem Moodle preko e-pošte, ki jo uporabljate za registracijo v Biblinar. To email bo služil kot vaše uporabniško ime.
· Morali boste vstopiti v sistem Moodle in se seznaniti z njim. Posamezni seminarji bodo dodani, ko bodo potekali oziroma bodo zaključeni.
· Upoštevajte, da bodo vaši seminarji oz. predmeti prikazani na vašem »namizju«. Izbrati boste morali svoj predmet, nato pa boste morali svojemu predmetu dodati »Veliki moder gumb«. To bo zagotovilo povezavo, s katero se boste lahko pridružili seminarju v živo.
Izvedite naslednje korake, ob tem si vzemite 10-15 minut, da se seznanite s platformo Moodle. Ko je čas, da se pridružite predavanju, se preprosto prijavite, povežite s svojim predmetom oz. seminarjem in nato kliknite na »velik moder gumb« za vstop.
Naslednje korake naredite nekaj časa pred samim seminarjem, ob registraciji:
1) Pojdite na Biblinar na Moodle https://moodle.bcms.si
2) Uporabite uporabniško ime, ki ste ga dobili, nato pa boste morali določiti svoje geslo.
3) Pomaknite se na »Namizje« in izberite seminar, na katerega ste prijavljeni.
Dodati boste morali gumb, imenovan »Big Blue Button«, da se boste lahko povezali z videoposnetkom, ko bo objavljen. S klikom na ta gumb boste lahko vstopili v virtualno učilnico, ko se predavanje začne. Če želite to narediti ...
Vklop urejanja 4) Vklopite gumb za urejanje s klikom na »Vklop urejanja« na desni strani zaslona pod imenom seminarja.
5) Dodajte "Veliki modri gumb"
6) Kliknite »Shrani in se vrni na seminar«
Zdaj boste opazili, da se pod vašim seminarjem prikaže »velik moder gumb« in ste pripravljeni na pouk.
- 04
Ko profesor prosi za najmanj pet strani, to pomeni: Pet polnih strani velikosti 210 x 297 mm, ki niso večje od pisave številke 12, je mogoče dvakrat razmikati, naslovna stran in bibliografija sta dodatni strani, ki se ne štejeta v pet.
Vsak članek ali akademsko delo je sestavljeno iz treh ključnih delov, uvoda, jedra in zaključka. Tukaj je nekaj glavnih smernic za pomoč tistim, ki jo morda potrebujejo. Ko razmišljamo o začetku eseja ali članka, je eden najtežjih delov za študente pogosto odločitev o temi in problemu, ki ga bo vaš esej želel razrešiti. Profesorji vam bodo dali vrsto predmetov ali tem.
· Izberite temo, ki je specifična, lahko navedete svojo temo v enem stavku.
· Izberite temo, ki vas zanima.
· Prepričajte se, da lahko najdete dovolj virov (knjig ali člankov), ki se nanašajo na vašo temo.
· Pazljiva izbira vam bo pomagala pri eseju.
Uvod
Začnite svoj esej ali članek z nečim zanimivim o vaši temi, kar bo pritegnilo pozornost bralcev. Bodite previdni, da jasno prepoznate in navedete težavo, ki jo poskušate rešiti v svojem prispevku. Izjava o problemu mora biti podprta z natančno predstavitvijo znanstvene razprave v zvezi z njim. Razvijte izjavo o glavni tezi svojega prispevka v enem stavku. Na tej točki lahko predstavite svoje zanimanje za temo, svoje boje, namere in svoje cilje. Na koncu predstavite jasno in natančno razlago vašega razvoja teme skozi glavne dele, to se mora začeti s predstavitvijo metodologije, ki je bila uporabljena za zagotavljanje glavne teze prispevka (Zhekov 2001, 47-48).
Jedro
Jedro je glavni del raziskovalnega članka, ki je sestavljen iz več skrbno zgrajenih argumentov. Vsak argument se mora začeti z novim odstavkom. Odstavek je osnovna enota samostojnega argumenta, ki sestavlja vsako kompozicijo. Dobri odstavki uporabljajo prvi stavek za uvedbo točke, ki jo boste izpostavili. Naslednji stavki se nato razširijo in dodajo podporo za tisto točko, ki ste jo izpostavili. Ko želite poudariti novo točko, začnite z novim odstavkom.
Upoštevajte, da vam med branjem in raziskovanjem za svoje delo, razumevanje dobrega akademskega pisanja omogoča hitro branje in brskanje po knjigah. Preberite uvod, da boste razumeli, kaj želi avtor povedati in njegovo metodologijo. Nato greste skozi besedilo in preberete prvi stavek vsakega odstavka. Prvi stavek bo predstavil smisel vsakega odstavka in dobili boste idejo o argumentaciji. Strinjate se, da boste odstavek prebrali v celoti, ko je zanimiva, sporna ali pomembna razprava, ki je v zvezi z vašim pisanjem.
Ko pišemo znanstveno delo, vzpostavljamo avtoriteto, dokazujemo točke, ideje ali teorije na določenem področju študija. Na koncu lahko dodamo svoja mnenja. Poleg tega ne pozabite vključiti stališč ali stališč, ki se morda ne strinjajo s stališčem, ki ste ga zavzeli. Ko opozorite na nestrinjanje drugih znanstvenikov ali strokovnjakov, lahko navedete več stavkov o tem, zakaj menite, da je to nestrinjanje ali nasprotovanje upravičeno spregledano.
Zaključek
Vaš zadnji odstavek ali odstavki morajo predstaviti doseganje želenega cilja. Če gradite večje delo, boste morda sklepali v celotnem članku. Zato bo v tem primeru zaključek predstavil natančen sklep ali povzetek sklepov. Vaš zaključni del mora predstavljati močan in prepričljiv zaključek vašega dela, kjer poudarite ključne ugotovitve ali zaključke (Zhekov 2001, 47-48).
Slika 1. Vizualna predstavitev papirja
- 05
Sklicevanje je zelo pomemben del integritete akademskega dela. Prosimo, bodite pozorni na podrobnosti natančnega navajanja virov, kar je pomemben del akademskega procesa.
Opomba: opomba je opomba ali sklic na informacije, ki na dnu strani podajajo dodatne informacije o tem, kar ste napisali.
Bibliografija: Je seznam vseh referenc oziroma virov, ki ste jih uporabili pri izdelavi svojega eseja, razporejenih in predstavljenih po abecednem vrstnem redu.
· Nekakšno pravilo je, da mora pisatelj uporabiti 2 vira na stran.
Uporabili bomo 17. izdajo v slogu Chicago.
· Vsak sklic mora biti vključen v bibliografijo.
· Uporaba sprotnih opomb za zagotavljanje lokacije popolnejše razprave ali argumenta.
· Ko neposredno citirate ali parafrazirate drugega avtorja, se v jedru eseja sklicujte na to kot (Batterson 2018, 21).
Bibliografija
Knjiga:
Priimek, ime ali začetnica avtorja. Naslov knjige: Podnaslov. Kraj izdaje: založnik, leto.
Opomba (na dnu strani bo prvi zapis v celoti)
Avtor Ime Priimek, Naslov knjige: Podnaslov (Kraj izdaje: Založnik, Leto), stran #.
Skrajšana opomba (to pomeni drugi in naslednji navedek)
Priimek avtorja, naslov knjige, stran #
Članek na internetu
Bibliografija
Priimek avtorja, ime. »Naslov članka.« Naslov revije, mesec, dan, leto. Spletni naslov.
Celotna opomba
Ime avtorja Priimek, »Naslov članka«, Naslov revije, Mesec, Dan, Leto, URL
Skrajšana opomba
Priimek avtorja, »Naslov članka«, odstavek #.
Za več informacij, kot so članki v reviji, konference itd., Glejte 17. izdajo Chicago Citation Style 17.
- 06
Vsi študenti bodo prejeli koledar seminarjev, predavanj in skupnih konferenc za študente. Pričakujemo, da bodo vsi registrirani študenti na vseh teh dogodkih, povezanih z njihovim izobraževalnim središčem. Določenemu seminarju se lahko pridružite tudi v drugem izobraževalnem središču, če vaš urnik to dopušča.
Če iz nekega razloga ne morete sodelovati na dogodku, se pogovorite s svojim vodjo izobraževalnega središča, da poiščete rešitev. Prosimo, upoštevajte, da čeprav vsakoletna konferenca srečanja študentov, pastorjev in cerkvenih delavcev ni ocenjena, menimo, da je to bistveni del celotnega izobraževalnega programa Biblinar.
Po Jezusovem zgledu verjamemo, da se služba za Boga odvija kot rezultat medsebojnih odnosov. Jezus se je zgledoval po Trojici in tudi mi moramo odražati to v svojih družinah, cerkvah in službah za Boga. Zato vas močno spodbujamo, da kot študenti dajete prednost izgradnji močnih in zdravih odnosov z drugimi pastorji, študenti in verniki.
- 07
Vsak študent bo povezan s »coachem« ali spremljevalcem, ki mu bo pomagal pri študiju in zagotovil, da so na voljo ustrezne priložnosti za služenje, ko se uči.
· Lokalno cerkveno vodstvo bo nadzorovalo povezovanje spremljevalca s študentom.
· Coachinga ni mogoče prisiliti; to pomeni, da študent toplo sprejme osebo, ki bo njegov spremljevalec in obratno. Tukaj ni odnosa od zgoraj navzdol, temveč srečavanje enakih, kar zagotavlja poslušanje in dobra vprašanja.
· Pričakujemo, da se spremljevalec in študent srečujeta približno enkrat mesečno.
Oblika coachinga pri Biblinarju
Izgrajevanje odnosa in pristna skrb za drugega v udobnem okolju, kjer ni hierarhije. To naj bo okolje v javnem ali odprtem prostoru, kjer se vsi dojemajo kot enaki. Okolje s hierarhijo bi bilo recimo na pastorjevem domu ali v pastorjevi pisarni ipd., kjer se oseba lahko počuti ustrahovano. Spremljevalec mora sčasoma izgraditi zaupanje, kjer je prisotno medsebojno spoštovanje in dajanje prednosti drug drugemu.
Oblika vprašanj vsakega srečanja s spremljevalcem:
Ko spremljevalec vzpostavi odnos v udobnem okolju, kjer je občutek splošne skrbi za osebo, spremljevalec povezuje srečanje s kratkimi vprašanji in poslušanjem:
(1) Poročilo: Kako poteka študiji in služenje?
(2) Prepoznajte izzive: Kateri izzivi te čakajo (v zvezi s študijem in službo za Boga) v naslednjih 4-6 tednih?
(3) Naredite načrt: Ali si razmišljal o tem, kako boš premagal te izzive? Kakšen je tvoj načrt?
(Spremljevalec ne mentorira ali poučuje študenta, temveč ga vodi do lastnih odgovorov z dobrimi vprašanji).
(4) Študent ima svoj načrt: Ponovno navedite razpravo / cilje / načrt študenta. V redu, naslednji mesec nameravaš narediti x y z.
(5) Služenje: Ali ti na kak način lahko jaz pomagam?
(6) Odgovornost za njihov načrt: Se strinjava, da se srečava spet na ta datum? In navdušen bom, ko bom slišal za tvoj napredek.
(7) Dajte zaupanje, upanje in prepričanje, da lahko uspejo: Molite in blagoslovite osebo.
- 08
Prosimo, da vprašanja in povratne informacije pošljete preko spletnega mesta www.bcslovenija.si ali elektronske pošte biblinarbc@gmail.com
· Čeprav je poučevanje staro toliko kot Mojzes je hkrati to za nas nekaj novega.
· Delali bomo napake in nekatere stvari bomo naredili narobe, toda ko si prizadevamo popraviti in izboljšati svoje rezultate, verjamemo, da lahko skupaj zagotovimo nekaj neverjetno dragocenega za našo sedanjo in naslednjo generacijo.
· Prosimo, da nas kontaktirate z vprašanji ali idejami za izboljšave.
Konflikt in nesoglasje
Konflikti so običajen del življenja in zdravi kristjani jih hitro rešujejo. Ne smemo biti presenečeni, da se nesoglasja dogajajo, to je življenje. Kot kristjani bi morali biti presenečeni, če dovolimo, da konflikt ostane nerešen. Vsi spori in nesoglasja bodo obravnavani v skladu z Mt 18,15-17, elegantno in pravočasno. Za Biblinar to pomeni:
1) Če se ne strinjate, se pogovorite neposredno z vpleteno osebo.
2) Če težava še vedno obstaja, se obrnite na vodjo svojega izobraževalnega središča ali nekoga iz vodstvene ekipe v tem središču, s katerim se lahko pogovorite.
3) Če težave ni mogoče rešiti, se obrnite na vodstvo BC preko tajnika.
Molimo za vse naše študente in verjamemo v vsak uspeh pri učenju in rasti za vse, kar ima Bog za vsakega izmed študentov.
Ekipa Biblinarja